Jan 2, 2013

PENYEWA RUMAH PENIPU, HATI-HATI DENGAN MEREKA INI #1 - PENGENALAN




Kali ni aku nak ceritakan kisah pengalaman aku dengan penyewa rumah.

Kepada korang yang nak sewakan rumah korang, hati2 dengan kumpulan wanita muda yang aku nyatakan kat bawah ni. Keslahan yang mereka lakukan adalah : -

1.Tidak Menjelaskan hutang sewa rumah selama Dua Bulan sebanyak RM1300.
2. Merosakan harta benda milik tuan rumah yang dianggarkan berjumlah RM300.
3. Tidak memulangkan kunci rumah kepada tuan rumah.
4. Menggangu kententeraman awam dengan kerap melakukan kekecohan didalam rumah.
5. Membenarkan  beberapa lelaki tinggal bersama walaupun belum berkahwin.
6. Menceroboh kediaman milik tuan rumah.




1.
Nama : Nur Shikin Binti Frazier / Nur Shekin Bt Frazier
No. Tel : 017-2110937 / 012-6887459 / 010-4332217 (yang ni pulak nombor tel terbaru minah ni & boyfriend die yang aku dapat dari Imy.. 0126722141,0173512114)
No. IC: 940615-12-5118
Alamat Ibu/bapa yang diberi : Kepong,Selangor.
Perwatakan : Ketinggian lebih kurang 5 kaki, Tidak Pakai tudung, Bertubuh kecil, gemar memakai mini skirt, seluar pendek dan berpakaian seksi, Perokok.

Alamat Tempat Kerja yang diberi : 

MAYSKY (M) SDN BHD 
B2-0913 Level 9 Block B2
Leisure Commerce Square
No 9 Jalan PJS 8/9
46150 Petaling Jaya
Selangor
MALAYSIAPhone: +603 7874 3830
Fax: +603 7874 3832


Terbaru, aku dapat maklumat budak ni sebenarnya bekerja sebagai Pelayan Tetamu di sebuah Kelab malam di Damansara Jaya!!! klik SINI




UPDATE 11 Januari 2013
gambar dan maklumat Imy & Are Girl telah aku rahsiakan atas sebab tertentu, gambar mereka telah aku tukarkan kepada gambar "lampin pakai buang wanita" yang aku jumpa didalam rumah tersebut selepas mereka melarikan diri, kenapa? klik SINI









2.
Nama : Imy Erina Bt XXX
No. Tel : 016232XXX                                                                                           
No.IC : 870227-56-XX52
Alamat Ibu/bapa : Tidak diketahui
Perwatakan : Ketinggian lebih kurang 5 kaki, Bertubuh Gempal (70kg-80kg), Berperwatakan seperti pengkid, Berambut pendek
Alamat Tempat kerja :  XXXXX







3.
Nama : Are Girl ( nama yang dimaklumkan kepada saya)
No. IC : Tidak dimaklumkan
No. Tel : 012-6686xxx
Perwatakan :  Ketinggian lebih kurang 5 kaki, ketika pertama kali aku jumpa, dia hanya memakai seluar pendek (boxer) dan tiub.
Alamat Ibu/Bapa : Tidak dimaklumkan
Alamat Tempat kerja : Tidak dimaklumkan








Satu Laporan Polis telah dibuat di IPD Petaling Jaya pada 31 Disember 2012 dan satu surat pemberitahu kepada mahkamah telah dikeluarkan oleh Balai Polis Sg.Way pada 31 Disember 2012




 laporan Polis dari IPD Petaling Jaya, Selangor
KENAPA AKU KABURKAN MAKLUMAT IMY? KLIK SINI


KEPADA SEMUA NAMA DIATAS...AKU TAK HALALKAN HUTANG KORANG PADA AKU DAN APA YANG KORANG DAH BUAT PADA AKU..INGAT, HUTANG DENGAN ALLAH BOLEH MINTA AMPUN TERUS KEPADA ALLAH...HUTANG DENGAN MANUSIA, MEMBAWA SAMPAI KE AKHIRAT!!! AKU TUNTUT DI AKHIRAT NANTI KALAU KORANG MASIH TAKNAK BAYAR!!


ikuti sambungan cerita ni.....

2. PENYEWA RUMAH PENIPU, HATI-HATI DENGAN MEREKA INI #2 -NUR SHEKIN FRAZIER.


3. PENYEWA RUMAH PENIPU, HATI-HATI DENGAN MEREKA INI #3 -IMY EXXX BT XXXXHIM.


4. PENYEWA RUMAH PENIPU, HATI-HATI DENGANMEREKA INI #4 - ARE GIRL.

5.PENYEWARUMAH PENIPU, HATI-HATI DENGAN MEREKA INI #5 - SEBELUM & SELEPASPENCEROBOHAN.

6.PENYEWARUMAH PENIPU, HATI-HATI DENGAN MEREKA INI #6 - TERKINI


www.gilerah.blogspot.com.my tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

2 comments:

NUR HAJIYAH AHMAD said...
This comment has been removed by the author.
Derok said...

oo..ko pun dah terkena dgn pompuan ni ek..?

ok,teruskan report ko..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Paling Popular Minggu Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...