Jan 2, 2013

PENYEWA RUMAH PENIPU, HATI-HATI DENGAN MEREKA INI #3 - IMY EXXXX XXXXHIM

UPDATE 11.01.2013
KENAPA AKU KABURKAN GAMBAR IMY DAN RAHSIAKAN IDENTITI DIA? KLIK SINI



Entri kali ni aku buat khas untuk citer pasal Imy xxxxx Binti xxxxim atau Imy xxxxim

lepas ni korang hati2 bila nak sewakan rumah korang...







 
 









1. Selepas aku datang ke rumah sewa aku pada 10 Disember 2012, dan telah melantik Imy sebagai ketua rumah, kemudian aku menghantar SMS kepada Imy untuk meminta nama penuh, IC dan Alamat Majikan bertujuan untuk buat Dokumen Perjanjian Sewa dan Imy membalas SMS aku.




2. 20 Disember 2012, aku memberi SMS kepada Imy beserta Shekin dan Are Girl untuk tanya tentang bayaran deposit sebanyak RM800 seperti yang telah dijanjikan. tapi Imy tidak membalas SMS aku, selang 3 jam selepas itu, aku terus menghubungi Imy, tapi panggilan aku tidak berjawap, 30 minit kemudian, aku hubungi dia semula, masih tidak berjawab, 1 jam kemudian, aku hubungi lagi dan beliau menjawab, tapi minta ditangguhkan pembayaran ke 30 Disember 2012!!!







3. 26 Disember 2012, aku menghantar SMS untuk mengingatkan kepada mereka jumlah yang sepatutnya perlu dijelaskan pada 30 Dis 2013 nanti, tapi tiada seorang pun yang membalas SMS aku...korang bayangkan, celaka tak celaka ke perangai budak2 perempuan ni...






4. 29 Disember 2012, aku hantar lagi SMS peringatan untuk bayaran...Imy hanya reply kata "Ok.."




5. 30 Disember 2012, aku hantar lagi SMS untuk beri peringatan terakhir kepada Imy, Shekin dan Are Girl...tapi tidak berjawab. 30 Disember 2012 adalah hari terakhir pembayaran, jika tak, mereka terpaksa keluar, tapi masih perlu jelaskan hutang tertunggak..tapi tiada jawapan!!



aku SMS taknak reply, aku call taknak jawap...so aku tulis PENGALAMAN AKU...
IMY!!! AKU HANYA AKAN DELETE ENTRI NI KALAU KAU BAYAR HUTANG AKU...



UPDATE 4/1/2013 - GAMBAR2 YANG AKU AMBIL DARI FACEBOOK IMY





sila cam wajah  wanita ini baik2..... jika dia inginkan rumah anda untuk disewa, maka usir dia jauh2..dan katakan kepadanya "bila awak nak bayar hutang Asrul, tuan rumah sewa kat sunway tu??"



KEPADA SEMUA NAMA DIATAS...AKU TAK HALALKAN HUTANG KORANG PADA AKU DAN APA YANG KORANG DAH BUAT PADA AKU..INGAT, HUTANG DENGAN ALLAH BOLEH MINTA AMPUN TERUS KEPADA ALLAH...HUTANG DENGAN MANUSIA, MEMBAWA SAMPAI KE AKHIRAT!!! AKU TUNTUT DI AKHIRAT NANTI KALAU KORANG MASIH TAKNAK BAYAR!!


6.PENYEWA RUMAH PENIPU, HATI-HATI DENGAN MEREKA INI #6 - TERKINI


EMMELDA NAZIERA
emmelda naziera si penyewa penipu
imy ibrahim si penipu
IMY IBRAHIM SI PENIPU
IMY ERINA BINTI IBRAHIM
IMY ERINA IBRAHIM

www.gilerah.blogspot.com.my tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Paling Popular Minggu Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...