Jan 3, 2013

PENYEWA RUMAH PENIPU, HATI-HATI DENGAN MEREKA INI #5 - SEBELUM & SELEPAS HARI PENCEROBOHAN

UPDATE 11.01.2013
KENAPA AKU RAHSIAKAN IDENTITI IMY DAN ARE GIRL? KLIK SINI



Gambar2 ini diambil pada hari mereka akan melarikan diri lebih kurang jam 12tengah hari 31 Dis 2012...gambar diambil dari luar rumah kerana mereka telah menukar kunci mangga.


kelihatan barang2 mereka sudah siap sedia berbungkus seolah2 akan melarikan diri, tapi mereka langsung tidak memaklumkan kepada aku...





 kemudian aku menambah beberapa kunci bagi mengelakan mereka melarikan diri, walaupun aku tahu ia takkan berjaya..






Gambar2 dibawah pula aku ambil pada jam lebih kurang 11:15 malam, iaitu beberapa minit selepas mereka berjaya melarikan diri..


Dua rantai besi telah berjaya mereka potong...





gambar2  dibawah ini pula diambil pada 2/1/2013, sehari selepas mereka melarikan diri pada waktu malam..masih terdapat beberapa barang yang mereka tak sempat bawak lari....






Shekin, kamu ingat tilam dan patung kotor kamu ni mampu untuk ganti hutang kamu ke..??

aku tak mahu semua ni..aku mahu duit aku!!!





 Bersepah korang punya "lampin pakai buang"..hampehh!!!



dulu aku kasi rumah ni kat kamu dalam keadaan bersih, tapi sampah sarap yang kamu tinggalkan kat aku...apa punya manusia ni...





sehari berapa batang kamu hisap Shekin? sap kok tang lu...




 
 gitar ni dah pecah, tali pun takde, mana laku kalau aku nak jual...!!!





 jahatnya kamu ni, macam pencuri, siap bawak tools nak potong kunci rumah...tak tahu lah apa nasib korang...korang bernasib baik pada malam semasa korang sedang pecah masuk rumah aku, kalau korang lambat sikit, alamat kene gari lah jawabnye, kebetulan kesemua abang2 polis Balai Sg.Way sedang menjalankan tugas penting di PJS10 pada waktu yang sama korang ceroboh rumah aku..siap pinjam supply elektrik dari orang Nepal ye..?




Imy kata pintu ni pecah sebab ada orang terkurung dari dalam...haha ingat aku percaya ke..? pintu ni boleh dibukak dari dalam lah, lagi pun aku dah kasi kunci pendua kat kamu..!!! usia pintu ni baru Dua bulan, bila kamu & the geng masuk, habis jahanam rumah aku....bila mau ganti haa???aku tuntut!!!!





nur shikin frazier, imy ibrahim, imy erina ibrahim
 Selepas aku tengok keadaan rumah sewa & dalam perjalanan pulang, aku terpandang tiang jejantas antara LDP dan Lebuhraya Persekutuan, dan aku lihat ada tampalan menunjukan gambar seorang wanita beserta IC beliau dan tertulis perkataan "PENIPU"....faham2 aje lah..












Sekali lagi laporan polis telah di buat di Balai Polis Sg.Way pada 2 Jan 2013



Update Entri 5/1/2013
Berikut adalah SMS antara aku dengan Shekin pada petang sebelum mereka memecah masuk ke rumah sewa aku (31/12/12), aku yakin motif Shekin menghantar SMS kepada aku adalah untuk mengesahkan keadaan aku dan lokasi aku, kerana pada jam 9.38pm, aku telah menerima panggilan dari saksi mengenai gelagat mereka ketika sedang memotong kunci dan melarikan barang2 melalui tangga belakang, korang bayangkan, rumah berada ditingkat 18, dorang sanggup memunggah barang hanya menggunakan tangga...memang layak jadi penyangak budak2 ni...dah besar nanti, aku tak tahu lah akan jadi apa...

31/12/12 jam 3.57pm - SMS dari Shekin menggunakan nombor 010-9771444, untuk makluman, pada jam antara 3.30pm - 5.30pm, seorang perempuan yang mengaku sebagai sepupu Shekin telah menghubungi aku untuk berunding dengan aku, supaya aku membuka kunci rumah, aku telah mengunci rumah tersebut dengan beberapa kunci pada jam 1pm, kerana tarikh akhir bayaran telah tamat dan mereka telah gagal memberi jawapan apabila aku menghantar SMS dan menghubungi mereka pada waktu aku datang membuat operasi itu, ketika operasi mengunci sedang dijalankan, aku lihat barang2 mereka telah siap di bungkus, beerti mereka telah bersiap untuk melarikan diri!!











www.gilerah.blogspot.com.my tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Paling Popular Minggu Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...