Jan 3, 2013

PENYEWA RUMAH PENIPU, HATI-HATI DENGAN MEREKA INI #4 - ARE GIRL

UPDATE 11.01.2013
KENAPA AKU KABURKAN GAMBAR IMY DAN RAHSIAKAN IDENTITI DIA? KLIK SINI
 




Entri hari ni pulak khas untuk Are Girl, aku pun tak tahu nama penuh dia apa..

layan dulu gambar2 dia..alamakkkk..apa yini sumuaaa??







eh! sebelah tu Imy kan..sahabat sejati rupanya korang ni..hahaha



aku tak banyak tahu sangat Are Girl ni, aku cuma jumpa dia sekali, pernah SMS dia BANYAK KALI dan dia hanya reply sekali sahaja...


apa yang aku SMS kat dia, dan apa yang dia reply??...scroll down kat bawah...



 nombor telefon Are Girl


SMS aku kepada semua nombor telefon Shekin, Imy, Are Girl dan kepada Sepupu Shekin (010-9771444)



 SMS balas dari Are Girl..
hanya Are Girl sahaja yang reply..
setahu aku, korang duduk beramai2..siap ada jantan lagi...takkan kamu sorang aje yang bayar???
kamu dikira bersubahat bersama....
dik, nama saya bukan Asri lah..



aku baru terjumpa facebook Are Girl, nama yang tertera pada akaun bukan are girl, tapi EmXXXX NaXXXX...fuhhh..nama taknak kalah..tapi perangai...macam cipek!!!!



 facebook Are Girl ( Emxxxxx Naxxxxxx)



 
 



 

gaya "A"..hutang taknak bayar..ape cer???pandai2 la kamu nak slow talk dengan si jahanam Shekin tu..sape suruh taknak inform aku awal2..kan dah masuk diari aku..hahaha




KEPADA SEMUA NAMA DIATAS...AKU TAK HALALKAN HUTANG KORANG PADA AKU DAN APA YANG KORANG DAH BUAT PADA AKU..INGAT, HUTANG DENGAN ALLAH BOLEH MINTA AMPUN TERUS KEPADA ALLAH...HUTANG DENGAN MANUSIA, MEMBAWA SAMPAI KE AKHIRAT!!! AKU TUNTUT DI AKHIRAT NANTI KALAU KORANG MASIH TAKNAK BAYAR!!
AKU TAKAN TARIK REPORT SELAGI HUTANG AKU KORANG TAK BAYAR!!



EMMELDA NAZIERA
emmelda naziera
EMMELDA NAZIERA SI PENYEWA PENIPU
www.gilerah.blogspot.com.my tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Paling Popular Minggu Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...