Jan 11, 2013

PENYEWA RUMAH PENIPU, HATI-HATI DENGAN MEREKA INI #6 - TERKINI

POSTING KALI INI ADALAH POSTING KESIAN, KENAPA AKU KABURKAN WAJAH IMY DAN ARE GIRL (EMMELDA) SERTA RAHSIAKAN IDENTITI MEREKA BERDUA



Pada entri sebelum ini, aku telah dedahkan maklumat yang hampir terperinci mengenai Tiga Bujang Lapok tiga budak perempuan yang menyewa rumah aku...

Pada Jam 7.14am 11.01.2013 (hari ini), semasa aku sedang dalam perjalanan ke pejabat, aku telah dihubungi oleh Are Girl (Emmelda NaziXXX) dengan menggunakan nombor telefon Imy xxxhim (016232XXXX), Dengan suara yang sedikit cemas dan seakan-akan merayu, Are Girl telah mengatakan telah membaca posting aku dalam blog ini dan menerangkan situasi sebenar, dia mengatakan bahawa di telah membayar RM500 kepada Shekin dan tiada apa2 hutang dengan Shekin, 



Dia juga mendakwa tidak berapa rapat dengan Shekin sejak kebelakangan ini, segala barang makanan didalam rumah, dia dan Imy yang belikan, Shekin tidak menyediakan apa2, dan dia mengatakan bahawa Shekin telah memaklumkan kepada mereka bahawa Shekin telah membayar sewa rumah kepada aku (owhhh Shittttt!!! )...

Shekin masak sutun??

oleh kerana kesanggupan Are Girl menghubungi aku untuk menerangkan situasi sebenar, aku telah mengambil keputusan untuk "membuang" maklumat peribadi Imy dan Are Girl didalam posting sebelum ini, akan tetapi aku tidak akan sesekali menarik balik dua report polis yang telah aku buat sehingga hutang2 aku dibayar kembali!!..kalau nama korang dah masuk dalam rekod (berdasarkan nombor telefon yang aku kasi pada polis), next time kalau korang nak apply keje ke, nak sambung study ke, nak apply visa ke, memang susah la....




 
.
owh ya..baru aku teringat, Are Girl juga telah mendakwa bahawa Shekin bekerja di sebuah Kelab di Damansara Jaya, tidak dinyatakan kelab apa, samada kelab golf, atau kelab persatuan penduduk atau kelab kanak2 riang atau kelab malam...



 KEPADA SEMUA NAMA DIATAS...AKU TAK HALALKAN HUTANG KORANG PADA AKU DAN APA YANG KORANG DAH BUAT PADA AKU..INGAT, HUTANG DENGAN ALLAH BOLEH MINTA AMPUN TERUS KEPADA ALLAH...HUTANG DENGAN MANUSIA, MEMBAWA SAMPAI KE AKHIRAT!!! AKU TUNTUT DI AKHIRAT NANTI KALAU KORANG MASIH TAKNAK BAYAR!!
6.carian
 imy ibrahim, emmelda naziera
www.gilerah.blogspot.com.my tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Paling Popular Minggu Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...