May 6, 2012

Saya Mahu Buku Pelaburan WTF? 23 Properties by 30 dari Eyriqazz.Com

Pergghhh..memang bersemangat aku malam ni nak post entri ni, bak kata pepatah, orang kata untung batu tenggelam, untung sabut timbul... bukan apa aku semangat malam, sebabnye nak mencuba nasib menyertai satu peraduan "Give away"...

peraduan apa lagi, peraduan dari seorang blogger tegar iaitu Nor Iman Nazuki a.k.a eyriqazz....memang kerap sangat dia buat peraduan Give Awaynye..hebat giler...

 Buku berkaitan pengalaman pelaburan hartanah oleh Faizul Ridzuan "WTF 23 Properties by 30"



kenapa aku menyertai give away anjuran blogger eyriqazz yang bertajuk "saya mahu buku pelaburan WTF? 23 Properties by 30 dari eyriqazz.com" kerana.. 

1. Secara jujurnye, memang la aku nak buku ni secara percuma, tipu la kalau ada yang tak suka baranng percuma..hahaha, nak kata buku ni mahal, takde la sangat, sape2 pun boleh beli, tapi aku fikir dari segi ROI nye..hehehe

2. Aku memang minat giler dalam bidang pelaburan ni, terutamanya hartanah! so buku ni boleh dijadikan rujukan dan medium untuk aku menceburi bidang ni.

3. Nak mencuba nasib dalam peraduan anjuran  blogger Eyriqazz, mana la tahu kan, dalam beribu-ribu followers dia, dan beribu-ribu followers dia yang join, aku pulak menang peraduan ni...( memang tak terkata la happy tahap gaban punyer!)

4.sebab aku nak support bloggers kat Malaysia ni, dan Blogger Eyriqazz adalah salah satu blogger yang aku sokong disebabkan isi kandungan penulisannya yang berguna kepada semua (terutamanya sudah semestinya aku). 

5.supaya blogger Eyriqazz akan terus menerus mengadakan peraduan dalam blognya atau dimana-mana sahaja. (so boleh la aku mencuba nasib..hehe)

6.Aku percaya, buku ni memang bagus, sebabnya apa? sebabnya, Eyriqazz sendiri telah berjumpa dengan penulisnya, so, takde kemusykilan lagi la pada aku perihal mutu penulisan buku ni..dalam erti kata lain, kalau Eyriqazz kata bagus tentang buku ni, so tanpa kompromi, aku pun secara automatik percaya dengan intipati buku ni..sebab apa aku percaya dengan blogger Eyriqazz ni? nak tahu? korang surf jer blog dia (http://www.eyriqazz.com) , dari situ korang akan tahu kenapa aku percayakan dia.! dan dia juga ada buat post berkaitan buku ni, klik "Khatam Sudah Buku WTF"

Blogger Eyriqazz (kiri) bersama penulis buku En.Faizul Ridzuan (kanan)




eh! eh! sebelum tu, korang jangan salah faham plak pasal tajuk buku ni..WTF tu bukan bermaksud "what the #$@&" tapi bermaksud What/When/Where To Find ! http://gilerah.blogspot.com/


 Kredit gambar diambil dari blog http://www.eyriqazz.com


=================================================================================================================================================================
------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------ Comment using Facebook
www.gilerah.blogspot.com.my tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Paling Popular Minggu Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...