Jan 15, 2012

BERKEPIT & COMOLOT DENGAN NEGRO



AMARAN!!!
TULISAN AKU DIBAWAH TERLALU PEDAS,KASAR,SENSITIF,LUCAH & GILE BABI, SAPE “TAK TAHAN PEDAS” DILARANG BACA!!



 [gambar adalah sekadar hiasan]



Bukan aku nak kutuk golongn kulit itam karat ni,sebab aku pun itam jugak..tak semua negro ni jahat..ada gak yg baik… tapi yg buat aku panas dgn dorang ni, sebab terlalu kurang ajar sangat, bukan stakat betina single yg gersang n kesunyian jer dorang kebas, BINI ORANG pun dorang sapu gak…babi betol la!

Yang buat aku lg panas, ada pulak pompuan melayu yg bertudung kluar berkepit dgn dorang ni, menyampah n kesian aku tgk situasi ni…

Pernah gak aku terserempak dgn couple melayu dgn mat negro ni kat sunway, bile pompuan ni perasan aku, terhegeh2 die nak peluk pinggang pak itam tu n suruh negro tu cium die ..bangga sangat la tu ada couple dgn orang “oversea”..hahahahaha hak tuih!!

Kot ye pun sunyi n perlukan perhatian,kasih sayang lelaki n belaian manja dr lelaki, takan la sampai sangup jd barang mainan geng2 negro..untuk rekod (ayat mcm wartawan) geng2 negro ni lebih suke kepada wanita melayu dan cina, tambah lagi yang chubby, mmg favourite dorang lah..

Lagi satu, dorang ni mmg suke jolok lobang jubo..n suke tgk pompuan tu terjerit2 sakit (mungkin juga pompuan tu sedap)…

Selain menjadikan wanita malaysia ni sebagai alat untuk menjolok, mereka akan gunakan wanita2 ni sebaik mungkin, seperti pow duit (dengan ayat manis) dan jadikan keldai dadah..

Selepas dorang rasa wanita ni dah x boleh pakai atau dah capai matlamat dorang, dorang akan blah n tinggalkan wanita ni, alasan konon nk balik kampong tgk family dan lain2…


NASIHAT AKU, HATI2 LAH KALAU ADA NEGRO AJAK KORANG COUPLE…!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Paling Popular Minggu Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...