Mar 31, 2012

CARA UNTUK ELAK SERANGAN- BERGUNA UNTUK WANITA

klik untuk besarkan


TIPS PERIBADI AKU :- 
 
1. aku rasa kalau mamat tu dah tumbang, korang sepak mamat tu pada bahagian belakang kepala, tengkuk, pinggang dengan SEPENUH TENAGA..DI ULANGI SEPENUH TENAGA!!! lepas tu lari laju-laju.

2.jangan lupa jerit kuat-kuat..itu penting!!..JERIT KUAT-KUAT!!!

3.kalau korang kene ragut, jangan sesekali menarik kembali beg korang, lepaskan aje!!ingat tu..lepaskan aje..demi nyawa korang jugak..! oleh itu, jangan bawa duit banyak, asingkan handphone korang dari beg tangan!!, handphone amat penting, simpan dalam poket seluar.

4.bahagian-bahagian yang boleh melemahkan pemangsa adalah bahagian kemaluan dan tekak.

5.bahagian kemaluan lelaki yang terbaik korang "bagi" adalah pada bhg buah zakar..so korang kene kasi terajang dari bawah...hahaha..senak siot!!

6. kalau korang bergelut dengan pemangsa, jika boleh korang cengkam bahagian tekak dia..cengkam tekak! bukan cekik leher macam undertaker tu..ermmm..macam mane nak cakap ek..sengkam tekak! korang paham tak ni...bahagian yang mana makanan masuk..
sebabnye saiz tekak agak kecil dan mudah untuk dicengkam, kalau cekik leher, mungkin tangan korang lagi kecik dari leher die..dalam masa yang sama, jangan lupa JERIT KUAT-KUAT!!!
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Paling Popular Minggu Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...